Ketam: Wordless Wednusday.

on Rabu, Jun 13, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.





Kongsikan post ini jika bermanfaat.

Ranking: 5

18 comments

13 Jun 2012 3:31 PTG

Walaupun hanya 4 ekor, penuh periuk. Punya la besar.

13 Jun 2012 3:34 PTG

Sedapnyaaaaa klu msk kari dgn nenas!!

13 Jun 2012 3:48 PTG

Uiii sedap tu! Kan tak pasal-pasal saya mahu makan ketam!

13 Jun 2012 4:49 PTG

salam..
amboi makan ketam hari ni ye?
masak lemak + nenas ke..?
yum yum..

13 Jun 2012 5:00 PTG

wow..ketam..saya suka makan ketam tapi agak cerewet la nak makan..

13 Jun 2012 5:07 PTG

Sedapnya ketam, dah lama tak mkn ketam. Beso2 ketamnya yer.

13 Jun 2012 6:35 PTG

sedap jugak kalau pekena ketam malm ni

13 Jun 2012 7:00 PTG

buat masak lemak sedap nii

13 Jun 2012 8:35 PTG

besarnya..best wat sambal.. :)

13 Jun 2012 9:15 PTG

Lama teringin makan ketam tapi bila nampak tak pula jamah..

13 Jun 2012 10:32 PTG

mak ai..saya nampak ketam tu boleh jadi lauk tu..bhaaaha..sedap-3

13 Jun 2012 11:33 PTG

Sedap tu memang sedap
Tapi saya ni malas nak makan ketam sebab malas nak kupas kulit dia
Kalau isteri tolong, saya makan je
Hehe

14 Jun 2012 7:47 PG

owhhh ketam... mana best yer... ketam hijau atau ketam biru...

jgn dipolitik kan pulak... hehehehehe...

14 Jun 2012 9:10 PG

salam.
Ketam batu ke ni..?

15 Jun 2012 1:32 PG

Saya suka ketam dibuat goreng. Nasib baik tidak ada ketam yang buat cubaan untuk melarikan diri. :-)

15 Jun 2012 4:41 PTG

masak sambal sedap ni..

16 Jun 2012 10:28 PG

Saya makan ketam nipah jer.ketam laut gatal satu badan nanti.

16 Jun 2012 7:10 PTG

Saya paling suka makan yang kukus kat jeti Kuala Perlis ~ nostalgia dahhhh

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved