Telah Kembali Ke SisiNya

on Jumaat, Ogos 13, 2010

Salam....

Setiap yang hidup pasti akan merasai mati. Kita tidak tahu bilakah akan tibanya saat itu tetapi yang pasti saat itu akan tiba. Hanya Allah yang lebih mengetahui.

Innalillahiwainnailaihirojiun......
DariNya kita datang dan kepadaNya kita akan kembali.


Al-Fatihah untuk seorang blogger iaitu Arwah Saudari Zaza yang telah kembali ke rahmatullah kerana terlibat dalam kemalangan jalan raya. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

Menurut sumber, Arwah terlibat dalam kemalangan ketika bertolak dari Perlis ke Kelantan untuk bertemu sanak-saudara dan menyambut puasa di sana. Kemungkinan kenderaan yang di pandu terlalu laju menyebabkan kejadian tersebut. Wallahu'alam....

Al-Fatihah...
Ranking: 5

20 comments

13 Ogos 2010 2:21 PTG

innalillah..mcm tulah..tiap yang hidup pasti akan mati...

13 Ogos 2010 2:23 PTG

Al-Fatihah...

13 Ogos 2010 2:31 PTG

Ehhh..penah baca blog dia..moga dicucuri rahmat..

13 Ogos 2010 3:37 PTG

al-fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

13 Ogos 2010 4:08 PTG

Innalillah.

13 Ogos 2010 5:25 PTG

semogo rohnya ditempatkan bersama org2 beriman

13 Ogos 2010 8:03 PTG

alfatihah..
moga roh arwah dicucuri rahmat, aminn.

sedih dan terkejut dgr berita pemergiannya..

13 Ogos 2010 8:24 PTG

baru beberapa saat yang lepas saya ke blog dia ... tak perasan lak kat shoutbox tu .... bila terbaca entry akak baru pergi balik blog .. Al-fatihah untuk arwah .

13 Ogos 2010 8:27 PTG

laa.. aku x pernah tahu pasal zaza ni.. nak terjah blog dia jap.. Innalillahiwainalillahirojiun..

13 Ogos 2010 8:40 PTG

semoga rohnya dicucuri rahmat~

13 Ogos 2010 9:50 PTG

innalillah~
al-fatihah~

13 Ogos 2010 10:04 PTG

AlFatihah... smg rohnyer dcc org2 yg beriman... Ameen...

13 Ogos 2010 10:42 PTG

innalillah..
al-Fatihah buat arwah..
moga rohnya dicucuri rahmat.
aminn..

13 Ogos 2010 11:24 PTG

semoga rohnya dicucuri rahmat!!!

13 Ogos 2010 11:44 PTG

Moga roh arwah di cucuri rahmat ....
Al-Fatihah untuk arwah.

14 Ogos 2010 1:53 PG

انّا للہ و انّا الیہ راجعون
semoga di tempatkan
di kalangan orang yang
beriman..Al-Fatihah

14 Ogos 2010 5:09 PG

innalillah..,mmg terkejut..tp ajal maut di tangan Allah...

Al-Fatihah...

14 Ogos 2010 7:04 PG

Al-fatihah. setiap yg hidup pasti menemui kematian. kene redha ketentuan-Nya.

16 Ogos 2010 2:42 PTG

al fatihah...salam takziah utk famili arwah..

17 Ogos 2010 9:05 PG

tadi dah tgk blog dia kak, tapi ramai follower dia unfollow dia, hmm mgkin dia dah takda, jadi dorg rasa tak bermakna follow..kejam kan dorg..huhu..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved