Vote..Vote..Vote..Tulis dan Menang.

on Khamis, April 29, 2010



Salam.....
Di kesempatan yang ringkas ini aku nak minta tolong pada semua tetamu Teratak Usang. Sebelum itu, aku ucapkan jutaan terima kasih kerana sudi mengunjungi Teratakku ini. Tanpa kunjungan dan sokongan anda semua, siapalah aku di alam maya ini.

Aku ada menyertai Peraduan Tulis dan Menang dan blog pilihanku adalah Nescafe Ais Satu. Kalau korang rasa penulisan aku ok, undilah aku. Jadi aku ingin meraih undi pada sesiapa yang sudi mengundi nama Iza untuk Teratak Usang, silalah klik DI SINI. Undian di buka sehingga 9 Mei ini. Tolong la undi aku....please..please..please...

Pada Aleng, Wachak, Bluedianthus, bawangpink's (pink ek warna bawang?), cikFM dan ramai lagi yang aku tak sebut di sini dan sudi luangkan masa untuk undi nama aku, thanks a lot....Tak terbalas segala jasa-jasa kalian wahai rakan-rakan blogger.
Ranking: 5
 
© TERATAK USANG All Rights Reserved