Ahkirnya Aku di Tag.

on Ahad, Mac 28, 2010

Assalamualaikum.....
Maaf pada semua yang berkunjung kerana aku tidak berkesempatan untuk blogwalking seperti biasa kerana lappyku dalam proses format semula oleh ayah (mertua)dan aku juga masih berada di kampung (Perlis) untuk jangka masa yang lama. Mungkin dalam 2 minggu. Jadi, aku akan balas setiap kunjungan anda ke Teratak Usang jika berkesempatan untuk pinjam stremyx bapa mertuaku.

Oleh itu, tak dapat lah aku nak tulis entry selalu. Walau bagaimanapun aku cuba untuk menjawab tag ini oleh ejoy

Akhirnya aku telah di Tag oleh ejoy. Harap-harap ini adalah tag yang pertama dan yang terakhir. Aku ingatkan aku adalah terkecuali sebab kebanyakkan blog dah di tag dan demam tag-mengtag ni pun dah lama. Jom baca apa yang di tanya......

1-Anda rasa anda hot?
Mesti la.....aku ada di Perlis sekarang ni. Untuk pengetahuan semua, Perlis merupakan negeri terpanas di Malaysia. Siang dan malam, panas je...Tapi mlm ni hujan pulak.

2-Upload gambar ke sayangan anda!



3-Kenapa Anda Suka Gambar Ini?
Entah la. Mungkin sebab my hubby yg shoot kot.

4-Bila kali terakhir anda makan pizza?
Bulan 12 tahun lepas.

5-Lagu terakhir yang anda dengar?
Jejaka Idaman

6-Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
Dok memikirkan soalan yang bakal dijawab la sambil bersila atas kerusi.

7-Selain dari nama anda sendiri, Anda suka dipanggil dengan nama ape?
Iza, Ija, adik (untuk yg lebih tua dariku)....tu je kot.

8-Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.
Bludiathus
Nescafe Ais
BOM321
Att
Bolloq's Room.
Nabil Potter

~Siapa No.1 kepada anda?
My family

~Bagaimana pula No.3?
Langsung tiada dalam ic.

~Pendapat anda pada angka 4
Hanya sekadar angka.

~Kate sesuatu tentang orang ke 2
Terima kasih kerana banyak membantu.



Ranking: 5
 
© TERATAK USANG All Rights Reserved