Anjing dan Kucing.

on Rabu, Februari 03, 2010


Apa dah jadi ni? Mana perginya si pengadil?

Masa zaman sekolah dulu, jika ada pergaduhan antara pelajar lelaki dan pelajar perempuan, cikgu selalu kata, "macam anjing dengan kucing, bagi kahwin baru tau." Yang pastinya itu bukan aku.

Bila dah besar sikit dan di Sekolah menengah, kadang-kadang cikgu pun selalu jadi mangsa pukul terutamanya cikgu lelaki.

Siapa yang selalu bergaduh masa di sekolah? siapa yang selalu memulakan pergaduhan? dan atas sebab apa?
Ranking: 5

4 comments

4 Februari 2010 12:48 PG

hahahaha cian kucing tu kena buli... pas ni jangan lupa samak kucing tuh tau... PEACE...

4 Februari 2010 1:59 PG

kejam giler anjing tu...iskh2...

4 Februari 2010 8:10 PTG

template baru kan?? shoutbox pergi mana??

4 Februari 2010 9:18 PTG

wah! baru punye layout! :p nk tegur kt SB, xde SB lg hehe

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved