Nak Cat Teratak Usang.

on Jumaat, Oktober 28, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.

Dah lama aku tinggalkan blog ini tanpa sebarang edit design mahupun edit di bahagian html coding setelah lama bercuti (bersalin dan berpantang). Semangat aku mula membara untuk godek-godek mana yang patut. Semalam aku cuba dan sempat warm up dengan blogwalking melalui bloglist dan follower walaupun tak sempat nak habiskan semua (anak kecil dah nangis daa...)

Anak-anak dah tidur, inilah masa yang sesuai untuk belek blog. Hari ini aku cuba buka bahagian Template Designer untuk melihat kalau-kalau ada background baru atau ada apa-apa perubahan yang boleh aku guna dan masukkan dalam blog. Kurang bernasib baik rasanya...bila aku klik template designer, muncul imej di atas. Banyak kali aku try tapi tak berjaya. Di mana silapnya ya?

Adakah aku dah terlepas sesuatu tentang cara edit blog setelah up date blogspot beberapa bulan lalu? Kalau ada sesiapa yang tahu cara untuk selesaikan masalah ini, kongsikanlah di sini. Sementara semangat aku masih ada. Blog lain dah bercat baru, blog aku masih berada di belakang...ketinggalan jauh dah..
Ranking: 5

5 comments

28 Oktober 2011 pada 12:52 PG

salam..
nak cuba tolong..tapi
tak pernah hadapi situasi
sebegini..jadi maaflah ye..?

28 Oktober 2011 pada 7:59 PG

assalam iza

cuba clear recent history ( cookies, cache ) kemudian masuk balik blogger.com

*Rasanya mcam loading tu x habis jer

28 Oktober 2011 pada 10:15 PG

Aku pun x pandai bab bab cenggini

28 Oktober 2011 pada 10:33 PG

Samalah iza, fiza pon dah lama tak cat umah. Nak cat umah baru, tapi tak reti ah, takut suma hilang.

28 Oktober 2011 pada 9:49 PTG

x try lg..nnti baru nk try..dh lama x berblogging...xD

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved