TM & Sony Merdeka Photo Contest

on Isnin, Ogos 23, 2010

Salam 1 Malaysia...


Sekadar untuk menwar-warkan. Sesiapa yang berminat dalam bidang fotografi dan mempunyai koleksi foto yang menarik, unik dan kreatif, inilah peluang anda untuk menunjukkan bakat yang ada.

Pada sesiapa yang berangan-angan untuk memiliki Kamera Sony DSLR atau Kamera Digital Sony Cyber Shot secara percuma boleh menyertai pertandingan sempena bulan kemerdekaan yang dianjurkan oleh TM dan Sony.

Contest Merdeka ini belangsung dari 15 Ogos sehingga 9 September 2010. Untuk keterangan lanjut, anda boleh melayari laman web TM untuk mengetahui syarat-syarat yang telah ditetapkan.

Dari dulu lagi aku memang mengidam-idamkan Kamera DSLR tapi masih belum mampu untuk memilikinya kerana perkara lain lebih penting dan diutamakan. Untuk memasuki pertandingan pun aku belum layak jadi biarlah aku sekadar menwar-warkan sahaja pada sesiapa yang berminat dan punya bakat terpendam.

Semoga berjaya.

Ranking: 5

3 comments

23 Ogos 2010 pada 8:50 PTG

rofl. hadiah superb nice. tapi..aku pun belum layak la.

23 Ogos 2010 pada 11:34 PTG

Nak joint tapi wa tak da kamera dslr ar. yg ada cuma kamera pentax tahun '83 versi guna film punya ngan kamera hp ... hehehe

24 Ogos 2010 pada 12:13 PG

@hBz
Ya ka? bila lg nk keluarkan bakat terpendam tu?

@wachak
Uishh...lama tu, masa tu aku baru umur setahun....

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved