Selamat Hari Bapa

on Ahad, Jun 17, 2012

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.
Selamat hari bapa kepada kaum Adam yang telah bergelar bapa dan juga bakal bapa di luar sana.  Selamat hari bapa pada semua rakan-rakan blogger, kawan-kawan lama, bapa mertuaku, abang ipar, adik ipar, biras, bapa-bapa saudara, sepupu-sepapat dan semua yang telah dan bakal menjadi bapa. Semoga jadi bapa yang terbaik untuk anak-anak. 

Selamat hari bapa juga buat orang yang paling aku sayang. 
Terima kasih kerana menerima diriku seadanya walaupun diri ini ada banyak kelemahan dan kekurangan. Moga menjadi seorang suami dan bapa yang paling baik untuk aku dan anak-anak. 

Nak kena bagi hadiah atau kad sempena hari bapa ke?
Tak payah la kot no?


Ranking: 5

8 comments

17 Jun 2012 12:39 PG

eh, kena bagi hadiah juga tu
apa2 je la
hehe

17 Jun 2012 12:19 PTG

singgah lah teratak kembara perantau ... www.cahaya-aimuni.blogspot.com

17 Jun 2012 2:23 PTG

kalo x leh bg hadiah..leh masak sedap2..hehe

17 Jun 2012 8:30 PTG

Bagilah apa2 tak semesti yg mahal,coklat kit kat pun da bermakna bagi hubby tu..

17 Jun 2012 10:33 PTG

Wah ramai bapa-bapa yang komen disini. :-)

18 Jun 2012 10:59 PG

salam;
hanya sang isteri yang tahu hadiah yang sesuai untuk sang suami dan hanya anak yang tahu apa hadiah yang sesuai untuk untuk ayahnya.

19 Jun 2012 1:30 PG

selamat hari bapa kepada mereka yang bergelar bapa,ayah,daddy,walid..wish juga kepada diri sendiri..hehe

19 Jun 2012 12:47 PTG

ha ah hadiah makan2 dari kocek bapa

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved