Pencil Case

on Jumaat, Januari 04, 2013

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Ketika semua orang sibuk di awal tahun baru, tak terlambat lagi rasanya untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru pada semua yang berkunjung di sini.

Sempat lagi aku siapkan kotak pensil untuk anakku masuk pra sekolah tahun ini. Dua hari sahaja aku siapkan projek pencil case ini. Maklum la asyik kena push je nak cepat. Ada dia minta buatkan Hello Kitty untuk tanpalkan di situ tapi tak sempat nak buat lagi.
Jadi ini sahaja yang dapat aku siapkan untuk hari ini. Khas untuk puteriku versi pink color.

Jika ada permintaan atau berminat menempah untuk anak-anak lelaki atau perempuan, boleh contact aku dan boleh pilih warna kesukaan. 
Ranking: 5

4 comments

3 Januari 2013 pada 11:11 PTG

Comel..ade org tny sy tau tak mne2 tmpt org mengait..die nk bt kopiah baby..boleh jgk kn,nnt sy bgtau die..key

6 Januari 2013 pada 10:28 PG

@aSmiDar
Terima kasih. InsyaAllah..boleh.

6 Januari 2013 pada 8:41 PTG

Mengait ni perlu kesabaran,kalau saya entahlah,jadi lain kut pencil case tu hehehe...

9 Januari 2013 pada 3:57 PTG

Comelnya :)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved