Maharaja Lawak Mega dan Kopiah Kait GAZA

on Sabtu, Januari 19, 2013

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Pasti ramai yang menyaksikan Maharaja Lawak Mega Akhir. Adakah anda perasankan sesuatu? Untuk pengetahuan anda, Boboi menggayakan kopiah kait Gaza hasil buatan ahli-ahli kumpulan crochet yang ditempah khas dari kawan-kawan crochet/kait saya. Walaupun saya tak join, saya tumpang gembira kerana hasil seni tersebut dihargai.



Beberapa hasil kaitan dari rakan crochet

Bulan lepas, salah seorang rakan crochet mewakili pihak Afdlin Shauki mengumpulkan beberapa orang crocheter untuk menghasilkan kopiah kait Gaza. Kopiah Palestin tersebut dikait dan dijual untuk tujuan AMAN PALESTIN GAZA.


Bagi yang berminat untuk memiliki Kopiah Kait Gaza, boleh contact terus saudara Afdlin Shauki atau untuk tempahan, boleh hubungi aku di Iza Arm http://www.facebook.com/teratakusang atau Iza Arm Crochet http://www.facebook.com/pages/Iza-Arm-Crochet-Seni-Mengait-Jarum-Satu/500471746647323 atau whatsapp 017-5516407 (mesej sahaja). Untuk tempahan kopiah kait, ukuran lilitan kepala diperlukan. Terima kasih.
Ranking: 5

3 comments

20 Januari 2013 pada 4:21 PTG

Cantik kopiah ini.

20 Januari 2013 pada 8:43 PTG

cantik

22 Januari 2013 pada 9:09 PTG

salam perkenalan iza..pertama kali sampai ke blog ni..menarik!kebetulan saya pun suka mengait dan juga salah seorg ahli YLM..tp xsempat nk join projek kopiah gaza ni...apapun, sy turut tumpang berbangga bila tgk hasil kwn2 yg lain diiktiraf mcm ni..:)

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved