Aku Dah Give Up.

on Jumaat, Disember 24, 2010

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.



Aku dah give up. Perlukah aku luahkannya di sini? Aku dah luahkan pun. Dah semestinya pengunjung setia blog ini tertanya-tanya kenapa aku mengeluarkan entri yang sama terturut-turut.

Mulanya aku nak rahsiakan dulu sehingga nampak hasilnya dan terbukti kesahihannya. Oleh kerana aku dah give up, terasa lambat pula nak tunggu dari hari ke hari. Sebenarnya aku bukan berputus asa untuk mengarang entri, jauh sekali untuk berhenti dari berblog.

Beberapa minggu lepas aku ada mendaftar untuk tugasan menaip artikel yang ditetapkan. Setelah lama menunggu, aku mendapat tugasan tersebut tetapi malangnya entry aku tetap ditolak. Entah di mana silapnya pun aku tidak tahu. Jadi sekarang, aku sudah malas untuk mengarang tugasan tersebut. Entah bila la agaknya aku bersemangat semula untuk karang tugasan tersebut.

Pada yang berminat untuk mendaftar, anda boleh klik DI SINI untuk maklumat lanjut. Pada yang tertanya-tanya, aku dah berikan jawapannya. Cuba, jangan tak cuba. Kalau dah berjaya, jangan lupa khabarkan padaku hasilnya.
Assalamualaikum.
Ranking: 5

8 comments

24 Disember 2010 pada 10:55 PG

jgn cepat putus asa :)

24 Disember 2010 pada 11:12 PG

jgn gtu kak..usaha lagi...jgn putus asa..insyaallah Allah pasti akan tolong..=) bwk byk berusaha & berdoa yer..kalo yg dh depa tolak tu..mybe ada hikmah nyer tu..(^.~)

24 Disember 2010 pada 11:14 PG

salam..
jangan la give up
usaha la lagi..pasti
berjaya..insyaallah

24 Disember 2010 pada 12:10 PTG

Jangan mudah berputus asa Iza...ada banyak lagi sites yang menawarkan paid post ni. :)

24 Disember 2010 pada 9:44 PTG

majulah sukan untuk negara. jgn ler give up der. duit masyuk tu ... he33

~ ok lah tu ko punya n3. rezeki blum ada lagi la tu . :)

24 Disember 2010 pada 10:32 PTG

salam kak iza..
mungkin advertise tu tertakluk utk negara org putih je kut? tp xtau lah kan..

cubalah lg buat tugasan tu smpailah diorg tak reject.. :D

24 Disember 2010 pada 11:18 PTG

buat pelan-pelan, rileks2 baru boleh approve semula

25 Disember 2010 pada 9:14 PG

lupa ada rezeki lagi bro...teruskan usaha

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved