Gambar Raya di Perlis.

on Selasa, September 14, 2010

Salam....

Dah lama tak up date blog. Aku masih di kampung Abi, Perlis. InsyaAllah, esok aku akan bertolak pulang ke Perak tetapi aku mungkin tidak dapat online atau up date blog. Terima kasih ayah kerana pinjamkan streamyx sekejap. Sebenarnya aku tidak ada masa langsung untuk up date blog ataupun blogwalking. Nak tengok tv pun tak sempat, inikan pula nak buka blog. Hari ini pun hanya kebetulan untuk buang segala file yang tak berguna dalam laptop dan menambah apa-apa yang perlu.

Ok, di bawah ini adalah foto raya di ambil di kediaman mertuaku (Abi Kubang Badak) pada pagi Syawal selepas solat sunat Hari Raya Aidilfitri 1431H.


Gambar Family
Berdiri dari kiri: Halimah (biras),Adam Hadif, Syamirul Azizy (adik ipar), Suziah Azura (kakak ipar), Nur Aina Nasuha, Amir (abang ipar), Syamirul Amry (my hubby), aku.
Duduk: Adib Mak dan ayah mertua.
Duduk bawah: Syarizatul Safiya (anakku), Najwan Afif dan Nur Ain Najwa.


Gambar tok dan tok ayah bersama cucu-cucu.
Dari kiri: Nur Aina Nasuha, mak, Najwan Afif, Ayah, Adib, Adam Hadif, Nur Ain Najwa dan Syarizatul Safiya (anakku)

Gambar mertua bersama menantu-menantu.
Dari kiri: Amir (abag ipar), Halimah (adik ipar), ayah & mak mertua dan aku.


Dari kiri: Syamirul Amry (my hubby), Suziah Azura (kakak ipar), ayah, mak dan Syamirul Azizy (adik ipar)

Gambar aku dan familiku.....next year kot, InsyaAllah.
Ranking: 5

6 comments

14 September 2010 pada 11:33 PG

salam..
beraya sakan noh?
selamat hari raya
maaf zahir batin..

15 September 2010 pada 10:32 PG

wah! seronoknya tengok gambar family.. happening rasanya

15 September 2010 pada 8:29 PTG

wah besar keluarge kak iza..

kak,aboi ucapkan slmt hari raye...

15 September 2010 pada 9:28 PTG

wah meriahnya..
memang seronok dapat berkumpul dengan sanak sedara..

16 September 2010 pada 12:15 PG

@zulkbo
W'salam...
Tak sakan sgt pun.raya ke 3 baru dapat beraya di Kedah.

@Adyshariz
A'a...

@Si budak Aboi
Besar ke?hehe...kalau keluarga sebelah kak lg besar, ada dua beradik je...itu 3 beradik.

@LiFe KaMi
Betul3x...

18 September 2010 pada 12:17 PTG

wah.... lamanya cuti !

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved