Hadiah Dari Nuffnang Sempena.......???

on Rabu, Mei 12, 2010

Salam....

Pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada semua tetamu Teratak Usang samada silent reader, pengunjung setia Teratak dan sesiapa yang berkenaan. Terima kasih juga sebab bagi sumbangan material pada blog ini. Tanpa kalian semua, siapalah aku dan teratakku... Terima kasih juga pada Nuffnang kerana baru kini ku rasa bahawa aku tidak dianaktirikan.

Dah hampir 7 bulan aku berblog dan merasai pahit getir dalam persaingan dunia maya. Namun aku masih merasa terlalu kecil dan betapa kerdilnya aku dalam dunia maya ni. Masih terlalu sedikit ilmu yang aku dapat dan banyak lagi yang aku perlu belajar samada dari blogger otai mahupun blogger baru. Walaupun ada blogger yang baru tapi ilmunya tentang blog boleh tahan juga hebatnya. Banyak blog yang tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan.

Ok, straight to the point. Seperti yang sedia maklum, aku baru sahaja berpindah rumah dan keadaan internet pun kurang memuaskan. Selalu sahaja susah nak buka dan masuk sesuatu blog terutamanya blog yang ada banyak widget seperti lagu auto play, blog yang guna plugin Disqus (termasuk teratak usang sendiri), widget widgeo dan sebagainya. Trafik ke blog pun semakin hari semakin berkurangan.



Sila klik untuk tumbesaran yang sempurna.
Ni la trafik dan unik visitor yang susah nak dapat walaupun hanya 50 orang. Betul-betul menjunam tanpa break. Dulu tak kurang dari 100 orang sehari.


Namun begitu, Nuffnang tetap prihatin padaku kerana menghadiahkan aku dua buffered earning. Terima kasih banyak-banyak.

Hari Isnin lepas, bila aku check akaun, baru ada satu buffered earning. Dua tiga hari lepas aku mula rajin untuk up date blog. Rasa baru semalam atau hari ini aku dapat buffered yang ke dua tu. Syukur, Alhamdulillah.....


Ranking: 5
 
© TERATAK USANG All Rights Reserved