Dapatkah Aku Tingkatkan Trafik?

on Khamis, Februari 18, 2010


Dah berbulan-bulan aku berusaha untuk menarik ramai pengunjung blog tapi aku tetap tidak mendapat kunjungan yang maksimum. Paling tinggi antara 100 hingga 160 orang sehari.

Adakah disebabkan siput lebih laju dari broadband aku? Mungkin juga. Sebab tu aku selalu tergendala untuk mengunjungi dan berjalan dari blog ke blog. Kadang-kadang line macam chipsmall, sekejap ada sekejap hilang. Sekejap biru dan terus hijau...(lampu broadband aku).
Aku pun sedar, blog aku tidak dapat menarik ramai pengunjung kerana entry aku yang kurang dan langsung tiada kualiti.

Masa aku blogwalking tadi, aku ada terjumpa teknik ni. Dulu pernah juga terbaca tapi aku kurang keyakinan untuk mencuba. Tapi pada kali ini, keyakinanku juga masih tidak bertambah. Namun apa salahnya jika mencuba.

Caranya seperti di bawah:

Hal yang harus Anda lakukan adalah mengikuti langkah-langkah berikut:
1. Tulis posting artikel atau copy-paste artikel ini. Kemudian beri tajuk yg menarik (kerana itu adalah SEO untuk web / blog anda sendiri).

2. Anda hanya cukup menaruh Link di bawah ini untuk artikel yang anda sebutkan dalam blog / web.

1. Bisnis Online
2. Panduan belajar Wordpress
3. Asli Softare
4. Google.com
5. Asing Music Lyrics
6. Free Templates
7. Jogja-Blogger
8. Tutorial Blogging | Internet Bisnis Online
9. pVidia Blog
10. Stop Dreaming Start Action (Jonru)
11. Bisnis di Internet
12. Blogging-Surfer
13. Tintalughahwi
14. puteraibunda
15. Teratak Usang


Peraturan

1. Sebelum anda meletak web-web diatas di komuniti Link ke posting web / blog anda, sila hapuskan link nombor 1, maka link no 1 hilang dari daftar link dan setiap link anda meningkatkan tingkat 1. yang telah nombor 2 naik menjadi nombor 1 dan seterusnya. Setelah itu masukkan link anda di urutan bawah (No 15).

2. Ingat! Jangan Ubah urutan daftar link
Jika setiap blogger yang berpartisipasi dalam metode ini berhasil dalam rangkap oleh blogger lain yang akan bergabung, jika hanya 5 blogger yang bergabung dengan Backlink yang Anda dapat:

Bila posisi Anda 15, jumlah backlink = 1
Posisi 14, Jumlah backlink = 5
Posisi 13, Jumlah backlink = 25
Posisi 12, Jumlah backlink = 125
Posisi 11, Jumlah backlink = 625
Posisi 10, Jumlah backlink = 3.125
Posisi 9, Jumlah backlink = 15.625
Posisi 8, Jumlah backlink = 78.125
Posisi 7, Jumlah backlink = 390.625
Posisi 6, Jumlah backlink = 1.953.125
Posisi 5, Jumlah backlink = 9.765.625
Posisi 4, Jumlah backlink = 48.828.125
Posisi 3, Jumlah backlink = 244.140.625
Posisi 2, Jumlah backlink = 1.220.703.125
Posisi 1, Jumlah backlink = 6.103.515.62

YA LEBIH DARI 6 JUTA BACKLINK !!!

Dan semua kata kunci yang Anda inginkan, bayangkan jika ini boleh berjalan dengan sempurna maka Anda akan mendapatkan link eksternal 6103515625 dari berbagai blog yang Anda tidak akan pernah membayangkan sebelumnya. Belum lagi jika ada pengunjung ke blog Anda dari Link List yang disebutkan di atas maka Anda akan secara automatik mendapatkan lalu lintas ke web / blog Anda juga.

Ingat! Aturan permainan, Anda harus mulai dari dasar urutan (No. 15), sehingga hasil Anda dapat Maksimum backlink. Jangan salahkan saya jika Anda tidak mengikuti metode ini dengan betul dan link Anda tiba-tiba berada di urutan No 1 dan menghilang di daftar link. Jadi mulai urutan adalah di bagian bawah (No 15).

Dapatkah Anda melakukan sesuatu yang tidak adil atau tidak jujur metode untuk sabotase ini, mari kita katakan "menghilangkan semua link asal" dan isi dari link web / blog Anda sendiri ...? Dapat, dan metode ini tidak maksima. Kejujuran adalah strategi / kebijakan terbaik ... .. Tapi saya yakin bahwa kita semua tidak ingin menjatuhkan kredibility diri sendiri dengan melakukan seperti itu.

OK SELAMAT MENCUBA

artikel asal : MAEL
Ranking: 5
 
© TERATAK USANG All Rights Reserved