Cara Mudah Melipat Baju.

on Sabtu, September 18, 2010

Salam Lebaran....

Kita masih lagi berada dalam mood raya, tambah-tambah orang Johor. Kalau tak silap, orang Johor raya sebulan rasanya.

Ok, kembali pada tujuan asal.
Pada sesiapa yang tidak tahu melipat baju, tak sempat atau tak ada masa nak lipat baju, yang malas dan yang seangkatan dengannya, boleh cuba teknik ini untuk melipat baju.


Cepat, senang dan mudah tapi aku tak amalkan pun lipat macam ni sebab aku rasa tak kemas dan tak puas hati kalau lipat macam ni.

Selamat Mencuba....
Ranking: 5

4 comments

18 September 2010 2:44 PG

salam..
ermmmp memang
nampak mudah..
bertuahnya tangan!

18 September 2010 3:27 PG

Tak payah dok lipat2 baju tu. Sidai
pakai 'hanger' jerk. semua dok
tergantung. Lagipun boleh jimat
ruang dalam almari kalu gantung dpd
di lipat ... keh33

18 September 2010 11:12 PG

@zulkbo
W'salam...
Memang mudah tp lelaki jarang lipat baju kan...hehe..

@wachak
Sah.....ko malas. hikhik...
Siap la hanger byk2. Kalau baju lima enam helai ok lg. Kalau berpuluh-puluh helai, baik ko tak yah beli almari, beli je ampaian. Aku rasa lipat baju lebih jimat ruang

19 September 2010 8:30 PTG

bila la mesin lipat baju nak dicipta

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved