5 Blog Paling Kerap Dilawati 2011

on Rabu, Mac 30, 2011

Assalamualaikum,
Salam 1 Dunia.
Projek ini dicetuskan oleh Bro Denaihati dan bertujuan untuk membina NETWORK BLOGGER yang besar, menambah kenalan dan memberi kesan trafik yang menakjubkan jika ramai blogger yang turut serta. Dalam projek ini, blogger dikehendaki menyenaraikan 5 blog yang paling kerap dilawati sepanjang 2011. Sebenarnya hampir keseluruhan senarai bloglist akan aku kunjungi untuk melihat up date terkini. Bagi menyahut matlamat ini, aku akan senaraikan 5 blog utama yang sering aku kunjungi diikuti 15 blog yang lain.

Antara blog yang kerap aku kunjungi adalah:

Semua Menjadi Satu - Blog yang sarat dengan informasi berkaitan SEO, pendidikan, tutorial blog, pengalaman dan isu semasa dan kekeluargaan.

Zulkbo - Penuh dengan isu semasa, politik, kekeluargaan, wanita, kerohanian/ keagamaan dan tips SEO.

Ideas.Think.Share - Blog berkaitan pengurusan dan kepimpinan, idea dan pandangan peribadi, tutorial dan juga tips SEO serta blogging.

Republic guaOtai. - Pakar design header dan banner blog, sarat dengan kisah hidup peribadi dan masyarakat sekeliling di samping isu semasa.

Blog Mohd Isa - Banyak tips SEO, advertorial, blogging dan computer.

Bagi mencapai matlamat ini, aku memohon kerjasama pada 14 blogger yang disenaraikan di bawah untuk membuat entri khas bertajuk “5 blog paling kerap dilawati 2011”.
Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu menyenaraikan 5 blog yang paling kerap anda lawati sepanjang 2011. Kemudian di dalam entri tersebut sila senaraikan juga 10 teman blogger anda yang juga anda ingin mereka ikut serta dalam projek ini. Selepas itu anda boleh tinggalkan link di ruangan komen entri 5 blog paling kerap dilawati 2011 (di blog Denaihati).
Selain 5 blog di atas, blog-blog lain yang sering aku kunjungi adalah
zikrihusaini.com,
Semekar Kasih,
Sharing is Power,
Suara Bawah Tanah,
Lagenda Mahsuri,
1221steps,
Hidup Biar Sedap,
BICARA OZZY,
AKUANAKPAHANG,
Anak Ulu Cheka,
my etech9[dot]com,
bicara kehidupan,
KARIPAPSAYUR,
CUTE MUM - My Cute Little Diary.....

dan semua teman blogger yang tidak disenaraikan di sini. Sebenarnya masih banyak lagi yang ingin aku senaraikan. Kalau boleh, satu bloglist aku nak letakkan di sini. Terima kasih juga kepada bro Kulanz sebab memasukkan blog ni dalam senarai blognya.
Ranking: 5

13 comments

30 Mac 2011 3:52 PTG

Salam Azila..apa kabar?baru nak mula BW slps baek dmm...hihi

30 Mac 2011 5:28 PTG

Seronok gak baca blog, banyak yang kita boleh dapat

30 Mac 2011 6:28 PTG

salam..
ermmm..saudara Denaihati
memang power..otai blogger
saya hormat..terima kasih
senaraikan saya.akan saya
jawab nanti..tengah menggodek
blog mana yang nak kena tag ni
:D

30 Mac 2011 7:50 PTG

bagus betul denaihati nih....wujudkan network bloger spya kita saling kenal2...

30 Mac 2011 9:26 PTG

salam,
wah sudah siap entry pasal ni, saya belum sempat buat lagi ni

30 Mac 2011 9:33 PTG

Salam..mahu nangis gak sebab tak tersenarai..tapi nak cover macho..datang juga kerana Teratak Usang sentiasa dihati...huhuhu...sob3..tissue please

30 Mac 2011 9:35 PTG

salam,
terima kasih kerana sering berkunjung ke blog saya..
rasa nak join juga..
tgok dulu komitmen lain..
insyaallah

30 Mac 2011 9:55 PTG

as salam iza.

Belum sampei tahap pakar lagi ler ( sambil terkedip-kedip mata ) ... he33

walau apapun tq kerana selalu singgah dan bagi sokongan pada blog wa :)

30 Mac 2011 10:44 PTG

jeles ngan wachak..haha..thnx selit my blog kat sini jgk..xD

30 Mac 2011 10:55 PTG

Assalam..

Terima kasih krn blog saya tersenarai walaupun bukan berada dlm carta 5 teratas...semoga berjaya.

30 Mac 2011 11:13 PTG

terima kasih iza kerana menjadikan blog belalang sebagai salah satu blog yang selalu d kunjungi...

belalang juga kita tak sibuk atau ada urusan penting, sure belalang akan membalas kembali jejak kawan2 blogger yang sudi berkunjung ke bawah tanah...

15 April 2011 11:28 PG

Kenapa blog Kulanz tu dah tak dapat masuk yek?

15 April 2011 11:38 PG

@Sabahan Bloggers Club
Ya ka?
Ada org tak puas hati kot, mgkin diorang hack blog dia, kesian Kulanz..

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved