Candid Camera Contest

on Rabu, September 22, 2010

Salam...

Rasa macam dah lama tak join contest. Terjumpa contest ni kat blog sapa tah (lupa la pulak). Tertarik hati nak join kebetulan masih ada gambar raya yang tersisa. Contest ini dianjurkan oleh Aimaduddin. Jom baca syarat yang diperlukan dulu.



Syarat-syaratnya :-

1) Terbuka kepada semua bloggers...
2) Wajib folo blog aku....nnt korang gak senang dapat info Contest ni...(Follower ke 103)
3) Up-load gambar Candid yang korang rasa paling menarik...Tak kisahlah gambar korang sendiri ke.. family ke... aweks ke... kawan2 ke... janji Candid... 1 gambar sahaja....(DONE)
4) Letak Banner Contest ni kat slidebar blog korang..(DONE)
5) Tag 5 orang kawan korang.. biar meriah sikit....(DONE)
6) Jangan lupa tinggalkan link korang kat comment post..(DONE)

Tarikh Tutup : 29 September 2010

Pemenang akan diumumkan pada 1 Oktober 2010

Hadiahnya : 3 Orang Pemenang akan mendapat "Piala Pin Boling".....

Gambar yang aku pertaruhkan:



Ni gambat anak saudara aku. Aku sibuk-sibuk balut ketupat palas sehari sebelum raya, dia (Nuraina Nasuha) pun sibuk nak tumpang sekaki.

5 orang yang di Tag:

1. Currentlife2u
2. Mak
3. Wasabi
4. Yott
5. black

Jom kita join ramai-ramai bagi memeriahkan suasana. Untuk keterangan lanjut, boleh klik banner contest. InsyaAllah, anda akan dibawa terus ke blog tuan empunya contest.
Ranking: 5

8 comments

22 September 2010 3:51 PTG

nampak best ni..
ada tak gambar candid?
jap nak belek2..
apa2pun goodluck yer..

22 September 2010 11:14 PTG

Salam Iza, uikk ada contest baru lg ekk..best gak nih..gudluck naa utk contest nih..

hihi syok tengok anak menakan makan ketupat..comey jer...

22 September 2010 11:14 PTG

Iza ko pandai buat ketupat palas
erk. ko turunkan ilmu kat blog ko ni
cam na nk wat ketupat palas :)

22 September 2010 11:50 PTG

@cikgu isza
Candid tak gambar tu?hehe...tak pandai nak cari gambar candid...

@Nine
W'salam...
Jom la join....thanks...
Itu bukan makan ketupat, dia gigit ketupat mentah, tak masak lg tu...

@wachak
Ko nak buat ketupat palas ke?
Aku tak pandai masak ketupat, aku pandai balut je....mak mertua aku yg masakkn. Nanti la aku temuramah mama aku. Aku tak belajar lagi ilmu masak ketupat ni....

24 September 2010 12:50 PTG

good luck

24 September 2010 4:16 PTG

@Sharinginfoz
Thanks...

24 September 2010 7:58 PTG

semoga berjaya kak...

30 September 2010 8:12 PTG

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved